RGA Celovita informacijska rešitev za najavo, periodično pregledovanje in sledenje opreme



blog post
RGA - Informacijske rešitve za pregled gasilne opreme
blog post
RGA - Informacijske rešitve za pregled gasilne opreme
blog post
RGA - Informacijske rešitve za pregled gasilne opreme




Kaj je RGA aplikacija?


RGA je modularna aplikacija na voljo v spletni in mobilni različici, ki deluje tudi brez povezave.

V tem primeru je namenjena izvedbi različnih opravil na gasilni opremi, kot so najave za preglede, izvedba pregledov, a-testov, polnitev in zamenjav. Vse to na organiziran način v obliki delovnih nalogov, dobavnic in računov.

V osnovi je aplikacijo mogoče prilagoditi operiranju z vsemi mogočimi izdelki za katere je potrebno opravljati periodične storitve ali vzdrževanja, z odstranitvojo potrebe po telefonski komunikaciji z avtomatično najavo strankam z zahtevo po potrditvi enega od podanih terminov. Kot takšna se aplikacija lahko uporablja ne le za gasilno opremo, temveč tudi za servisiranje ali vzdrževanje drugih izdelkov, kot so kosilnice, klimatske naprave, toplotne črpalke, itd.





Moduli aplikacije


Dostopi in dovljenja

Urejanje dostopa in dovoljenj za funkcionalnost aplikacije na vsaki strani se določa na nivoju ekipe.

Stranke

V modulu stranke so shranjeni podatki, ki jih potrebujemo za ustvarjanje delovnih nalogov, kot so osnovni podatki stranke, njihovi naslovi s pripadajočimi kontakti in gasilno opremo.

Cenik

Cenik zajema vse aktivne in neaktivne elemente, ki jih potrebujemo za izvajanje storitev.

Delovni nalog

Je osnova za izvajanje in opravljanje vseh delovnih procesov in storitev. Delovni nalog je osnova tudi za račune, ki se izdajo v elektronski obliki in se jih pošlje večim osebam v vašem podjetju (računovostvo, hišniku, preventivni službi, ...)

Kontrolne točke

V tem primeru se delovni nalogi izkoriščajo za preglede tuje ali lastne delovne opreme oziroma osebne varovalne opreme, kot tudi za kontrolne / preventivne obhode. Kontrolne točke je mogoče opremiti tudi z NFC nalepkami.

Blagajna

Modul blagajan nam služi, če delovni nalog zaključimo kot račun. V tem primeru se znesek, ki smo ga stranki obračunali prenese v blagajno. V blagajni se vodi evidenca prejetega denarja v gotovini in s POS terminalom.

Sledljivost

S sledljivostjo sledimo opremi in delovnem nalogu skozi čas. Spremljamo kakšne naloge so bile narejene na določenenem kosu opreme.

Statistika

Statistika prodane, pregledane, a-testirane opreme po mesecih.

Arhiv nalogov

V arhivu se vodi evidenca vseh ustvarjenih nalogov.

+ Portal RGA avtomatično

Bonus modul s katerim lahko katera koli vaša stranka sama dostopa do podatkov o odprtih ali zaprtih nalogov ter stanja gasilne opreme po naslovih ... Kar se izkaže za zelo priročno stvar npr. v primeru obiska inšpektorja.





Koncept delovanja aplikacije


Vsak kos gasilne opreme s serijsko številko v aplikaciji ima določenega lastnika (stranko) in svojo lokacijo (poštni naslov), poleg mikrolokacije in drugih tehničnih podatkov. V resničnem svetu je na opremi nalepka z QR kodo, ki vsebuje te podatke. Sistem obravnava naslove strank kot "Virtualna skladišča", na katera se odpira delovne naloge in doda novo ali prevzame obstoječo gasilno opremo.

Odvisno od nastavitev, aplikacija prikazuje opremo, za katero se izteče datum pregleda, a-testa ali polnitve. Na podlagi teh informacij lahko vodja servisa z nekaj kliki ustvari delovni nalog za določeno ekipo.

Vodja ekipe nato določi primarne in sekundarne datume izvedbe. To avtomatično sproži najavo stranki preko e-mail sporočila z zahtevo za potrditev enega od terminov.

QR koda na gasilnem aparatu





Dostopi in dovoljenja


Za dostop do katere koli strani v aplikaciji mora biti uporabnikova ekipa navedena pod modulom "Dostop in dovoljenja."

Poleg tega morajo biti določena tudi podrobna dovoljenja, ki urejajo specifične funkcionalnosti ali prikaz gumbov.







Pregled stanja


Prva stran aplikacije ponuja različne stopnje nadzora in pregleda, odvisno od uporabnikovih pooblastil.

Če ima uporabnik celotna pooblastila, lahko nadzoruje in pregleduje vse ekipe, njihove naloge ter najave strank za pregled gasilne opreme. V nasprotnem primeru lahko uporabnik vidi in dostopa le do informacij o svoji ekipi.







Stranke


Modul Stranke je namenjen organizaciji in shranjevanju informacij o vaših strankah. V njem najdete šifrant strank, njihove kontaktne podatke, lokacije, ter seznam pripadajoče gasilne opreme.

Modul omogoča enostaven dostop do relevantnih podatkov in s tem olajša upravljanje s strankami.







Cenik


V ta modul se vnaprej vnesejo in nastavijo različne kombinacije gasilne opreme za preglede, razvrščene po proizvajalcih, modelih in lastnostih modelov, brez cen. Poleg tega se vključijo dejanske postavke iz cenika vašega podjetja z cenami.

Te informacije se nato spretno združijo in prepletejo, da tvorijo postavke na delovnem nalogu. Tak pristop omogoča organizirano in učinkovito upravljanje s postavkami in cenami.







Ustvarjanje naloga


Bližnjice za odpiranje delovnega naloga za obstoječe ali nove stranke se začne z klikom na eno od možnosti.

V primeru, da stranka ne obstaja, jo je potrebno ustvariti. Uporabnik lahko podatke vnese ročno ali pa jih uvozi iz Bizi.si.

Izberete obstoječo gasilno opremo za obravnavo.

Določite KDAJ, mogoče dodate komentar in to je to, delovni nalog je ustvarjen. Če ste vodja in to počnete najverjetneje za nekoga drugega, imate možnost določiti tudi katera ekipa bo izvajala delovni nalog.







Delovni nalog


Delovni nalog lahko za uporabnika pripravi vodja ali pa ga uporabnik sam odpre, bodisi za fizično bodisi pravno osebo. Ko gre za postavke s serijsko številko, se ob vsakem opravilu znotraj naloga, kot so pregled, a-test ali polnitev, natisne nalepka z QR kodo.

Natisnemo jo s prenosnim Bluetooth ali z namiznim USB tiskalnikom nalepk. Tak pristop zagotavlja hiter in učinkovit način sledenja in identifikacije postavk v naslednjih letih.

Vsak delovni nalog se zaključi kot račun ali dobavnica ter se natisne ali pošlje stranki v PDF obliki.
Delovni nalogi se lahko natisnejo ali pošljejo tudi obliki "Poročila o opravljenem pregledu gasilnikov in hidrantnega omrežja".







Blagajna


Modul blagajan nam služi, če delovni nalog zaključimo kot račun bodisi na fizične osebe bodisi pravne subjekte. V tem primeru se znesek, ki smo ga stranki obračunali prenese v blagajno. V blagajni se vodi evidenca prejetega denarja v gotovini in s POS terminalom.

Modul podpira različne dodatne ročne akcije, med katerimi so:

  • dvig sredstev
  • polog sredstev
  • prenos med računi
  • zaključevanje poslovanja blagajne
  • prevzem odgovornosti za blagajno






Sledljivost


Modul Logi omogoča vsakemu uporabniku, da v kadarkoli pregleda zgodovino vseh opravil za določen nalog kot celoto ali za posamični izdelek.

Pregled je možen tako po serijski številki izdelka kot tudi po številki izdelka v ceniku.







Arhiv nalogov


Modul Arhiv nalogov omogoča pregleden in transparenten vpogled v vse zaključene naloge, vključno z izbrisanimi.

Pregled je možen za tekoči mesec ali za izbrano kombinacijo leta in meseca.







Statistika pregledane / prodane opreme


V modulu Statistika lahko za vsako posamično leto, razdeljeno po mesecih, pregledate število obravnavanih postavk s serijskimi številkami, razvrščenih po ekipah.

Poleg tega modul ponuja seznam drobnega materiala iz vseh zaključenih delovnih nalog. Ta seznam lahko dodatno filtrirate po nazivu ali šifri postavke.







Kontrolne točke


Delovni nalogi se lahko z pomočjo konfiguratorja predlog, lahko izkoriščajo za preglede tuje ali lastne delovne opreme oziroma osebne varovalne opreme, kot tudi za kontrolne / preventivne obhode. Kontrolne točke je mogoče opremiti tudi z NFC nalepkami.








+ Portal za dostop do podatkov


Stranka lahko dostopa do podatkov o stanju svojih izdelkov, vključno z vsemi zaprtimi ali odprtimi delovnimi nalogi, preko časovno omejene povezave, ki jo pridobi sama na osnovni strani portala.

Mi tega ne rabimo? Zakaj bi to stranke sploh želele?

Na vaši strani portal odstrani vso nepotrebno komunikacijo glede izgubljenih, založenih nalogov, dobavnic, računov ali dvojnikov. Na strani stranke pa je ključna beseda "Inšpekcija".







RGA, kot prilagojena aplikacija osnovnega programa, ponuja robusten sistem za upravljanje kompleksnih urnikov storitev in vzdrževanja, najave obiska in podrobnega sledenja predmetov. Njena prilagodljivost, ki izhaja iz zasnove osnovnega programa, jo naredi dragoceno orodje za vsako panogo ali obrt, ki zahteva upravljanje predmetov s serijskimi številkami in periodično vzdrževanje. Modularna struktura omogoča enostavno prilagoditev specifičnim poslovnim potrebam, kar poenostavlja operacije, izboljšuje zadovoljstvo strank in dviguje kvaliteto storitev.




Aplikacija razvita v sodelovanju z
Gasilsko-reševalnim centrom Novo mesto


RGA je bila razvita v sodelovanju in za potreb podjetji, ki se ukvarjajo z opravili dela na gasilni opremi v skladu z vsemi zakonskimi normativi in pravilniki o gasilni opremi.





Kaj pravijo naše stranke









1,024 €

896 €

Strošek vzpostavitve okolja

Za vsako novo stranko je potrebno izvesti naslednje korake:

  • Podpis pogodbe
  • Vzpostaviti in prilagoditi RGA okolje s podatki stranke.
  • Nastaviti dostope in pravice.
  • Prilagoditi cenik.
  • Vnesti gasilno opremo.
  • Prilagoditi delovne naloge.
  • Oblikovati nalepke za opremo za pregled.
  • Oblikovati PDF izpise.
  • Uvajanje v uporabo aplikacije.

S temi koraki zagotovimo, da je okolje prilagojeno vašim specifičnim potrebam.



8 €

na mesec

Popoldanski

Paket 1

  • 1 uporabnik
  • Do 100 dokumentov
  • Deljena instanca

16 €

na mesec

Dopoldanski

Paket 2

  • Do 4 uporabnikov
  • Do 250 dokumentov
  • Samostojna instanca

32 €

na mesec

Malo podjetje

Paket 3

  • Do 16 uporabnikov
  • Do 1800 dokumentov
  • Samostojna instanca
  • Dostop strank do portal *

64 €

na mesec

Veliko podjetje

Paket 4

  • Do 32 uporabnikov
  • Do 4000 dokumentov
  • Samostojna instanca
  • Dostop strank do portal *

Cene ne vključujejo DDV.



Po dogovoru

Enkratni nakup aplikacije

Paket 5

  • Neomejeno št. uporabnikov *
  • Neomejeno št. dokumentov *
  • Samostojna instanca *
  • Dostop strank do portal *




Če po vsem prebranem, vidite rešitev za svojo situacijo v RGA aplikaciji, nas kontaktirajte preko spodnjega obrazca, da se dogovorimo za predstavitev na vašem primeru.